2023. Június 17.- HA ISMERNÉNK A 3, A 6 ÉS A 9 NAGYSZERŰSÉGÉT, AKKOR KEZÜNKBEN LENNE AZ UNIVERZUM KULCSA

írta | jún 18, 2023 | Vírusnapló, Archívum, Asztrális dimenziók, Filozófia, Kultúra, Matematika, Öngyógyítás, Relaxáció, Sex, Szerelem, Szeretet, Tudomány, Videó, Zene

Megvallom, hogy én ismerem a három számot, közülük kifejezetten a 9-cet. A 9 -es szám a szellem diadala az anyag felett, az ember lelki érettségének száma. A 9-es szám az utolsó és legerősebb a numerológia három fő spirituális szám közül. A 9-es szám a számok nyelvén lelki bölcsességet jelent. A számok nyelvéből a 9-et pedig spirituális megvilágosodásnak és spirituális intuíciónak fordítják. A 9 a befejező szimbólum. De megint a matematikánál kötöttem ki, avagy a 3, a 6 és a 9 Tesla szent számainál. Ezek a számok jelenítik meg az univerzum hangjainak szimfóniáját:

 A szolfézs frekvenciája:

Dó: 396 Hz (3 + 9 + 6 = 18 = 1 + 8 = 9)
Ré: 417 Hz (= 3)
Mi: 528 Hz (= 6)
Fá: 639 Hz (= 9)
Szó: 741 Hz (= 3)
Lá: 852 Hz (= 6)
Ti: 936 Hz (= 9)

174 Hz – BIZTONSÁG
1 + 7 + 4 = 12 = 1 + 2 = 3
A test számára a biztonság érzését hozza meg, s ebben a szervezet számára hatékonyabb regenerálódást, fájdalmak csökkentését segíti elő.
https://www.youtube.com/watch?v=BhgI49sf4tg

285 Hz – ENERGETIZÁLÓ
2 + 8 + 5 = 15 = 1 + 5 = 6
A test energetikai mezőjére hatva segíti annak újraépítő folyamatát beindítani, feltölt erővel, energiával.
https://www.youtube.com/watch?v=T2LBG_9-Pfw

396 Hz – ELENGEDÉS – Gyökér csakra
3 + 9 + 6 = 18 = 1 + 8 = 9
Megszabadulás a félelmektől, bűntudattól. Ez az Elengedés frekvenciája. Ezen frekvencia hallgatásával könnyebben tudod feloldani a félelmeket, a bűntudatot, a szorongást és mindazt, amit el szeretnél engedni.
http://www.youtube.com/watch?v=IJUu-xiJPx8

417 Hz – MOZDÍTÁS – Szakrális csakra
4 + 1 + 7 = 12 = 1 + 2 = 3
Váratlan helyzetek kezelése, változások elősegítése, ‘beragadt’ élethelyzetek elmozdítása. Ezen frekvencia hallgatásával könnyebben tudod elengedni a múltad, hogy előre tudj lépni és előmozdíthasd a változásokat. Váratlan élethelyzetek kezelése, és stagnáló folyamatok beindítására, változások elősegítésére egyaránt alkalmas.
http://www.youtube.com/watch?v=7ftMa2Rzo54

528 Hz – SZERETET – Napfonat csakra
5 + 2 + 8 = 15 = 1 + 5 = 6
A szeretet által gyógyítja a sejteket és helyreállítja a sérült DNS-t. Szeretet, sejtgyógyítás, teremtés, csodák:
„A tudósok szerint is ez az a frekvencia, amely az univerzális fejlődés, egészség és a hosszú élet titka. Az önbizalom és az önszeretet kulcsa, mely megnyitja a szívedet és segít megteremteni életedben a harmóniát és a békességet, valamint bármilyen gyógyulási folyamatot felgyorsít.”
http://www.youtube.com/watch?v=v2CvZ6MzMX0

639 Hz – KAPCSOLÓDÁS – Szív csakra
6 + 3 + 9 = 18 = 1 + 8 = 9
Párkapcsolatok, emberi kapcsolatok, a két agyfélteke összehangolása, tanulás segítése. A Kapcsolódás frekvenciája. Ezen frekvencia hallgatásával könnyebben tudod kezelni az emberi kapcsolataidat. Az összekapcsolódás frekvenciája, párkapcsolati szint rendezésére, a belső női és férfi pólus kiegyensúlyozására és a két agyfélteke összehangolására egyaránt alkalmas. Továbbá segíti a tanulást.
https://www.youtube.com/watch?v=fT6pO8sJuh0

741 Hz – INTUÍCIÓ – Torok csakra
7 + 4 + 1 = 12 = 1 + 2 = 3
Az intuíció felébresztése, működtetése, az Intuíció frekvenciája. Ezen frekvencia hallgatásával felébresztheted és fejlesztheted az intuíciódat. Intuitíven segít ráhangolódni a téged foglalkoztató kérdésekre, kitágítja a tudatot. Az intuíció több mint megérzés.
http://www.youtube.com/watch?v=gBrocj_s-wE

852 Hz – FELTÉTEL NÉLKÜLI SZERETET – Harmadik szem
8 + 5 + 2 = 15 = 1 + 5 = 6
Spirituális eredetünk, rendeltetésünk, feltétel nélküli szeretet. Ezen frekvencia a lélek ébredésében segít hallgatásával, meditációban a spiritualitás eredeteddel, őseszenciáddal tudsz összehangolódni. „Lélektuning” csodát művel a személyes jólétedben, mert a feltétel nélküli szeretet frekvenciájára hangol és segít összhangba élned a rendeltetéseddel.
http://www.youtube.com/watch?v=hhHe8C6Qej4

936 Hz – A FÉNY FREKVENCIÁJA
9 + 3 + 6 = 18 = 1 + 8 = 9
Stresszoldás, gyógyítás, sejtmegújítás, összekapcsolódás a mindenséggel, az Istennel, önmagunkkal.
https://www.youtube.com/watch?v=3h2mJnvRbZ8&t=4s

963 Hz – ÁTALAKULÁS – Korona csakra
9 + 6 + 3 = 18 = 1 + 8 = 9
Tobozmirigy aktiváló frekvenciája. Ezen frekvencia hallgatása aktiválja a két agyfélteke között elhelyezkedő tobozmirigyet, mely a „harmadik szem” biológiai szerve és a multidimenzionális érzékelés központja.
https://www.youtube.com/watch?v=vExyzUpv_Hk

A 3, 6 és 9 számok ismétlődnek. Ezek Tesla szent számai.  Ha ezeket a frekvenciákat hallgatod, akkor a saját energiád egyensúlyba kerül.  A fizikai testünk nagy sűrűségű energia, és alacsonyabb frekvenciákon rezeg.  Ha ezt a zenei frekvenciát hallgatjuk, feloldjuk a sűrített anyagot és megemeljük a rezgésünket.

1938-ban történt, hogy a 432 Hz-ről a 440 Hz-re való váltást Joseph Goebbels, német miniszter kezdeményezte. Szerinte az embereket egy bizonyos fajta gondolkodásra és érzésre hangolja, hogy egy meghatározott tudat alakuljon ki náluk. Majd 1940 körül az Egyesült Államok világszerte bevezette a 440 Hz-et és a legtöbb zene a világon 440 Hz-re lett hangolva, miután a Nemzetközi Szabványügyi Szervezet (ISO) 1953-ban azt jóváhagyta.

1920
A zenekarok esetében igen fontos szerepe van a hangolás megszervezésének, ez főleg a nagyobb létszámú zenekarokra igaz. A hangolásígy zajlik:
1. Az oboa ad egy A hangot. Azért az oboa, mert hangolás szempontjából ez a legkevésbé rugalmas hangszer, mivel nemigen tud eltérni eleve adott hangjától, a többi hangszer hozzá idomul. Ezután hozzá hangol a másik oboa, aztán jön a fuvola, klarinét, fagott, és szép sorjában a fafúvós hangszerek.
2. Még mindig az oboa, de most F hangot ad a kürtöknek: erre hangol az első kürt, majd sorban utána a többiek. Néha az oboa nem F-et, hanem A-t ad; ez a kürtök típusától függ.
3. Ezután az oboa B hangot fúj a trombitáknak és harsonáknak, a tubának és az esetleg ezen kívül szereplő rézfúvósoknak. Ez szintén változhat D-re, mint a kürtnél.
4. Következik a koncertmester: kap egy A hangot az oboától, majd behangol.
5. A koncertmester továbbadja az A hangot a többi vonósnak, akik behangolnak.
Ha szerepel zongora, akkor a menet annyiban módosul, hogy az A-t a zongora adja.
Az ütősöket még a színfalak mögött hangológéppel hangolják be. Mindenkinél hamarabb kezdi a felkészülést a hárfás. Mivel hangszerének hangolása igen hosszadalmas, legalább egy órával az előadás előtt már a színpadon van, olyankor, amikor a terem még teljesen üres.
Ha a koncerten zongora vagy csembaló is szerepel, azt hivatásos hangoló készíti elő. Aki korán érkezik a hangversenyre, az találkozhat vele.
A fúvós hangszerek egy részét, elsősorban a rézfúvósokat, koncert előtt bemelegítik, „befújják”. A melegítés szót ebben az esetben szó szerint kell érteni. Koncert előtt általában rézfúvós skáláktól hangosak a kisebb gyakorló termek.

A világegyetem vibrációs jellegének közelmúltbeli újrafelfedezése pedig azt mutatja, hogy ez a nemzetközi hangmagassági szabvány egészségtelen hatást kelthet, vagy antiszociális viselkedést okozhat az emberi lények tudatában. Az úgynevezett Verdi “A” 432 Hz pedig egy alternatív hangolás, amely matematikailag összhangban van a világegyetemmel. A 432 Hz-en alapuló zene jótékony gyógyító energiát továbbít, mert ez a matematika egy tiszta hangja, ami a természetben alapvető.

A Schiller Institute indította el a tudományos hangolás újragondolását, mint klasszikus zenei hangolási szabvány. Ennek alapja a középső “C” (C4) 256 Hz-re állítása, így a hangolásra használt “A” hang 440 Hz helyett 432-re kerülne. Ez a Schumann rezonancia a Föld légkörének természetes elektromágneses frekvenciája. A Föld esetén a Schumann frekvenciák átlagértékei 7,83 Hz, 14,1 Hz és 20,3 Hz.

De lássuk a tudományos magyarázatot: az agy a hétköznapi gondolkodás folyamata közben 14 és 40 Hz közötti frekvencián bocsájt ki hullámokat, ez azonban csak bizonyos típusú dendritek működésének az eredménye, amelyek a domináns agyféltekében találhatók. Amennyiben a két agyfélteke működését 8 Hz-en tudjuk egymással szinkronizálni, akkor egy harmonikus működést érünk el, amelyben maximalizálni tudjuk az információ áramlást a két agyfélteke között. Erről agykontrollosok és meditációt gyakorlók tudnak a legtöbbet. Ezenkívül a DNS másolási frekvenciája és a Föld alap rezonanciája is 8 Hz. Ez utóbbit Schumann rezgésként ismerik, amelyik egy globális elektromágneses rezgés a Föld felszíne és az ionoszféra között.

A zene alapvető eleme különböző hangok harmonikus összecsengése. Amennyiben a zene alapja a korábban említett 256 Hz-es “C” hang, amelyik nem más mint a 8 Hz-es természetes frekvenciáknak öt oktávval magasabb felharmonikusa, akkor a zene amit hallgatunk, összhangban lesz ezekkel a testünket és környezetünket felépítő rezgésekkel és segíteni fog abban, hogy harmóniába kerüljünk saját magunkkal és a minket körülvevő világgal, sőt még az egészségünk megőrzéséhez is hozzájárul, ami nem más mint a testünk harmonikus működése.

Ezzel szemben, ha a referenciapontunk 440 Hz, akkor függetlenül attól, hogy milyen stílusú zenét csinál, vagy hallgat valaki, mindenképpen egy disszonanciát hoz létre a zene és önmaga, valamint a természet között. Ez a hatás nemcsak a zenei stílustól független, hanem még attól is, hogy milyen hangközrendszert építünk fel erre a frekvenciára. Ez a disszonancia pedig gyengít minket fizikailag és mentálisan is, aminek következtében könnyebben irányíthatóvá és kihasználhatóvá válunk.

Annak megállapítására, hogy milyen módon befolyásolják a gondolkodásunkat és érzelmeinket a különböző hangmagasságok, pontosabban az hogy milyen hangmagasságot választunk a hangrendszerünk referencia pontjának, komoly vizsgálatokat végeztek több ezer ember részvételével és közel húsz éven keresztül. A kísérlet maga igazán egyszerű volt. A résztvevőknek két pár különböző hangról kellett leírást adniuk. A hangok megszólaltatásához először két monokordot használtak, az egyik húr 128 Hz-re a másik pedig 130.828 Hz-re volt hangolva. Mindkét hang egy “C” hang, de az első a korábban említett 432 Hz-es hangolásban, a második pedig a 440 Hz-es normál “A” hanghoz viszonyítva. A második összehasonlításban egy 216 Hz-es és egy 220 Hz-es “A” hang szerepelt. A két hang megszólaltatását annyiszor ismételték meg, ahányszor azt a vizsgálatban résztvevő személyek kérték, a lejátszás sorrendjét pedig váltogatták. A hallgatóknak mindössze annyit mondtak, hogy két különböző hangot fognak hallani, amelyek közül az egyik magasabb, a másik pedig alacsonyabb, de a hangmagassággal nem kell törődniük, hanem próbáljanak arra összpontosítani, hogy a két hangnak van-e valamilyen belső jellege, és hogy ez a tulajdonság azonos-e, vagy különböző a két hang esetében. Ezt a kísérletet később elvégezték fuvolákkal, hegedűkkel, zongorákkal is, sőt azt is váltogatták, hogy ugyanabból a hangszerből egyszer egy tanuló kategóriájút máskor pedig egy kiemelkedő minőségűt használtak, annak érdekében, hogy kiderüljön vajon a megszólaltatás módja okoz-e valamilyen eltérést abban, ahogy a hallgatók értékelnek egy hangot.

A vizsgálat sok évig tartó számtalan ismétlése után azonban a kutatók egy nagyon egységes és meglepő eredményre jutottak. A 220 Hz-es A hangot a hallgatók 90%-a kényelmetlennek, nyomasztónak, elnyomónak, irritálónak vagy agresszívnek találták. Számukra ez a hang olyan volt, ami szinte fájdalmat okoz a belső fülben és a külsődleges szépség mögött, mintha egy tőrrel döfnék meg őket. Ezzel szemben a 216 Hz-es A hangot a pontos, teljes, békés, tiszta jelzőkkel írták le. Sokan úgy fogalmaztak, hogy ez a hang elégedettséggel töltötte el őket, sőt olyanok is, akik szerint a naphoz hasonlóan fénnyel teli volt. A 130.828 Hz-es C hangot olyannak írták le, ami harapós, irritáló, kellemetlen, kissé orrhangú, olyan, mintha valaki egy táblát kaparna a körmével, beszűkít, összeszorít, egy olyan réteget tesz az ember mellkasára, amit át kell törnie, hogy lélegezni tudjon, feszültséget okoz, belefúródik az emberbe és a saját ritmusa ellen megy, idegessé tesz, vészjósló.128 Hz-es C hanggal kapcsolatosan a hallgatók 90%-a ilyen leírásokat adott: az emberi lényhez tartozik, sok teret ad, békésnek, kellemesnek és teljesnek hangzik, harmóniában van az emberrel, ezt hallva az ember kiegyenesedhet, szabadon és mélyen lélegezhet, bizalmat ébreszt, olyan mintha a szívben visszacsengene, olyan mintha mindennek az alapja lenne, mégis teljesen szabadon hagyja az embert. Ha azt is számításba vesszük, hogy sok hallgatónak nehéz volt az érzéseit szavakba foglalni a 90 % feletti hasonlóság a leírásaikban igen figyelemreméltó. Ezt az arányt nem befolyásolta sem a megszólaló hangszer fajtája, sem pedig minőségi színvonala.

A kísérletek alatt azonban még egy nagyon fontos megfigyelést tettek a kutatók. Elektromosan megszólaltatott hangokkal a vizsgálatot nem lehetett elvégezni. Ez nem csak szintetizált hangokra vonatkozott, hanem még akusztikus hangszerek elektromosan erősített hangjára, vagy hangfelvételekre is, nem azért mert az így megszólaló hangok frekvenciái nem ugyanazt a hatást keltik bennünk, hanem azért, mert sokkal kevésbé válnak tudatosíthatóvá ezek a hatások. Viszont, amikor lassan, szinte kizárólag erősített zenét és felvételeket hallgatunk, mindazok a hatások, amelyek kedvezőtlenül befolyásolják személyiségünket, feszültséget és bizonytalanságot keltenek bennünk, saját természetünk vagy egymás ellen hangolnak minket, vagy akár még az egészségünket is rombolják, még sokkal veszélyesebbek, ha rejtve maradnak.

A zenészek felelőssége egyértelmű ebben a helyzetben, de ők azok, akik a legkönnyebben tehetnek is azért, hogy ez a helyzet megváltozzon. Még a zenészeknél is sokkal nagyobb felelősség terheli azonban a zenét oktatókat, és azokat, akik az oktatási rendszereket alakítják ki, hiszen rajtuk múlik, hogy az emberek általában tudnak-e, vagy tudhatnak-e ezekről a hatásokról aminek egyre nagyobb mértékben ki vannak téve. Elgondolkozhatunk azon, hogy mit is jelent jól behangolva lenni. Ez csak annyi lenne, hogy egy hangszer önmagában, vagy más hasonlóan hangolt hangszerekkel együtt nem tűnik disszonánsnak? Vagy akkor vagyunk jól hangolva, ha egy erősen megkérdőjelezhető eredetű nemzetközi szabvány szerint hangolunk be? Vagy akkor vagyunk jól hangolva, ha megismerjük a minket körülvevő és ugyanakkor a bennünk is jelenlévő természetet és a zenénket úgy építjük fel, hogy ezzel legyen összhangban?

Következtetésképp elmondható, hogy amikor a hanghullámok áthaladnak egy fizikai közegen (homok, levegő, víz), a hullámok frekvenciája közvetlen hatást gyakorol a struktúrájukra, melyeket a hanghullámok hoznak létre, amikor azok az adott közeggel találkoznak. Ennek a világnak a szilárdsága teljes mértékben kétségbe vonható olyan szilárd anyagként, mint amit látunk és tapintunk. Úgy tűnik, hogy a testünk szilárd, azonban a fizika tudománya már bebizonyította számunkra azt, hogy mindez csak káprázat. Az összes fizikai anyag, minden, ami csak körbevesz minket, valójában rezgések eredménye. És ez azt jelenti, hogy ha megemeljük ezt a frekvenciát, akkor az anyag szerkezete megváltozik. Ha egy boros poharat a saját rezonanciális rezgésszámán történő hang eljátszásával rezegtetünk, akkor ez mozgásra és változásra fogja azt késztetni, majd cseppfolyóssá teszi a szerkezetét, mígnem végül akár el is töri.

A forma és az anyag megnyilvánulása mögött hang van. A hang egyike azon kizárólagos hatóerőknek, amelyek egybe tartják a létezést. A hang a formaiság és az alakiság alapja. Minden létező egy frekvencia eredménye.

Vagyis a hangok tudományának újra felfedezett tudása azt mutatja, hogy a hang valamivel több, mint puszta vibrációs jel, a hang nemcsak az élettel van kölcsönhatásban, de fenntartja és fejleszti azt. Úgy működik, mint a tudatos szándék egy csatornája az emberek, a társadalmak és az egész civilizációk között.

Kategóriák